Vraag:
Is het oké om armspecifieke oefeningen over te slaan?
PMV
2011-03-02 09:11:49 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ik doe bijna nooit krullen of oefeningen die uitsluitend gericht zijn op het sterker maken van mijn armen. Ik heb echter gemerkt dat dit waarschijnlijk het deel van mijn lichaam is dat het snelst groeit als bijwerking van de andere oefeningen die ik doe.

Ik denk dat mijn vraag is: is dat prima?

Drie antwoorden:
#1
+8
TheLearner
2011-03-09 23:26:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Absoluut. Vroeger was ik ongelooflijk mager maar veranderde mijn training volledig op advies van een personal trainer. Ik werkte hard aan biceps zonder resultaat.

Ik veranderde mijn training om me te concentreren op de belangrijkste en grootste spieren van het lichaam, bijvoorbeeld benen en borst en mijn armen groeiden dramatisch in omvang en dat is na het doen van zero biceps curls of iets dat direct op de armen is gericht!

Oefeningen zoals Dead Lifts, Machine Leg Press, Military Press enz. zijn de sleutel tot het bouwen van geweldige armen .

Hoe helpt Machine Leg Press de armen? Bij het vasthouden voor het leven als je de benen omhoog duwt met je benen?
@Salsero Door met hoge intensiteit te trainen, zullen samengestelde bewegingen de groeihormoonspiegels verhogen. Ook hoe meer spieren je hebt (waar dan ook), hoe meer testosteron je hebt, wat leidt tot meer groei in het algemeen.
@rmx Echt? Dus mijn routine beginnen met deadliften of zware squats zou een goede starter zijn om dingen op gang te krijgen?
#2
+3
JasCav
2011-03-02 10:02:43 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Het hangt er echt van af wat je zoekt. Zoals xiaohouzi79 zei, als je tevreden bent met je huidige armgroei door andere oefeningen te doen, is dat prima. Als u echter op zoek bent naar een aanvullende definitie (geen groei), dan zult u hoogstwaarschijnlijk een goede tijd moeten hebben in uw tilcyclus, waarbij u zich op uw armen concentreert. Ik zou je aanraden om ervoor te zorgen dat je beide zijden van je armen (biceps en triceps) traint tijdens je andere oefeningen. Het ergste zou zijn om de ene kant sneller / groter te laten groeien dan de andere. Dit ziet er niet alleen raar uit, het kan later ook blessures veroorzaken.

#3
+2
going
2011-03-02 09:57:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Het is prima om armspecifieke oefeningen over te slaan als je al tevreden bent met hoe ze vorderen zonder directe oefeningen.

Persoonlijk concentreer ik me meer op mijn benen omdat ik ze meer nodig heb voor de sport die ik speel.

Je kunt je ook meer concentreren op krachtoefeningen met zoiets als Ausband dan het opbouwen van grote armspieren. Dat is wat ik doe.

Ik denk dat de meeste jongens zich in de sportschool veel te veel richten op het bovenlichaam, geweldige benen en bilspieren zijn veel indrukwekkender dan een oversized torso b.v. Cristiano Ronaldo.


Deze Q&A is automatisch vertaald vanuit de Engelse taal.De originele inhoud is beschikbaar op stackexchange, waarvoor we bedanken voor de cc by-sa 2.0-licentie waaronder het wordt gedistribueerd.
Loading...