Vraag:
Wat zijn enkele goede oefeningen om de onderarmen te trainen?
goodfairyofny
2011-03-02 20:05:10 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mijn man en ik hebben allebei halters opgetild in een poging spieren op te bouwen. We hebben het gevoel dat we onze bovenarmen redelijk goed raken, maar niet de onderarmen. Wat zijn enkele goede oefeningen om de onderarmen te trainen?

Vier antwoorden:
#1
+13
whaley
2011-03-02 20:31:24 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tilt in willekeurige volgorde:

  • Polskrullen
  • Omgekeerde polskrullen
  • Boerenwandeling
  • Polsroller
  • Omgekeerde krullen (deze komen bijna evenveel tussen de buitenkant van de onderarm als de biceps)

Andere dingen die helpen:

  • Wanneer ren, doe dat met tennisballen in je hand, zodat je jezelf dwingt om de hele tijd vast te pakken. De winst is nominaal, maar het is nog een kans om uw onderarmen te trainen tijdens het trainen.
  • Knijp op het werk regelmatig op een stress- of tennisbal wanneer u niet typt / schrijft of anderszins uw handen gebruikt.
  • Zorg er bij het tillen voor dat u de stang / het gewicht zo veel mogelijk knijpt, ongeacht welke til u doet. Als het een machine is, pak het handvat dan zo hard mogelijk vast. Dit dwingt je om niet alleen je handen / vormarmen aan te spannen om ze te bewerken, maar zorgt er ook voor dat je de rest van je lichaam aanspant. Er bestaat echt niet zoiets als een lift die alleen delen van uw lichaam traint - als u ze op de juiste manier doet.
#2
+7
Sparafusile
2011-03-02 20:20:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Polskrullen doen wonderen. Eén oefening is als een predikerkrul, maar in plaats van je hele onderarm te bewegen, beweeg je je handen naar de pols. Een andere is precies het tegenovergestelde, met je handpalmen naar beneden en de hand naar boven gebogen.

In werkelijkheid worden de onderarmen echter geraakt door de meeste oefeningen die de biceps en triceps raken. Zelfs als je denkt dat je ze niet bewerkt, ben je het in werkelijkheid.

#3
+3
Alex Florescu
2011-03-02 20:28:32 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Veel ontwikkeling komt voort uit het werken met steeds grotere gewichten, maar als je echt iets specifieks wilt, bekijk dan deze lijst.

#4
  0
Rob Sterach
2015-09-08 00:27:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Persoonlijk zou ik polskrullen, die werken met onderarmen, niet aanbevelen, maar ik weet dat chin-ups, pull-ups, biceps-curls en zelfs het simpelweg vastpakken van dumbbells onderarmspieren opbouwen.



Deze Q&A is automatisch vertaald vanuit de Engelse taal.De originele inhoud is beschikbaar op stackexchange, waarvoor we bedanken voor de cc by-sa 2.0-licentie waaronder het wordt gedistribueerd.
Loading...