Vraag:
Hoe push-ups met 2 of 3 vingers te doen
going
2011-03-07 10:59:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zijn push-ups met twee of drie vingers een kwestie van de kracht van de vinger / hand of arm?

Welke technieken moet ik gebruiken om push-ups met twee of drie vingers te leren (als het vingerkracht is, hoe Ik heb dit opgebouwd etc.)

Twee antwoorden:
#1
+14
G__
2011-03-07 12:07:23 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Er zijn veel spiergroepen bij betrokken, waaronder hand-, arm-, borst-, schouder-, rugkracht ... het hangt er echt van af waar uw zwakke schakel zich bevindt.

Ik zou willen voorstellen om er eerst voor te zorgen dat je regelmatig push-ups met platte handen kunt doen met een goede vorm. Als je dat eenmaal kunt doen, probeer dan op alle vijf de vingers omhoog te gaan. Als je die eenmaal hebt, kun je beginnen met het wegnemen van je vingers.

Als je vindt dat het in het begin te moeilijk is om veel met je vingertoppen te doen, probeer dan op je knieën te gaan en push-ups vanaf je knieën te doen met je vingers. Het doel hiervan is niet om uw borst / arm / schouder-constructie te belasten, maar eerder om uw vingers te trainen om de lichte belasting op te houden voordat u ze volledig opdrukt.

#2
+5
VPeric
2011-07-06 02:53:24 UTC
view on stackexchange narkive permalink

(Ik neem aan dat je al behoorlijk wat "normale" push-ups kunt doen met een goede vorm)

De belangrijkste beperkende factor zijn waarschijnlijk je vingers - terwijl je anders spieren hebt in het grootste deel van je lichaam, vingers zijn meestal pezen en vingertop-push-ups leggen veel stress op hen. Helaas ontwikkelen pezen zich veel langzamer dan spieren, dus wat voor probleem je ook hebt, het zal vroeg of laat neerkomen op peessterkte.

Om uw vingers te trainen, wilt u eerst gewoon de "boven" -positie op uw vingertoppen vasthouden. Probeer ze zo veel mogelijk te verspreiden, zie deze afbeelding. Wees heel, heel, heel voorzichtig, want het is gemakkelijk om je pezen te verknoeien en dat is een lange herstelperiode later. Probeer het gewoon elke dag te doen (of zelfs een paar keer per dag) en heb geduld; het kan meer dan een maand duren om de vereiste peessterkte te krijgen. Stop als je enige vorm van pijn voelt. Als je hem eenmaal vasthoudt, is het gemakkelijk genoeg om over te schakelen naar een echte push-up.



Deze Q&A is automatisch vertaald vanuit de Engelse taal.De originele inhoud is beschikbaar op stackexchange, waarvoor we bedanken voor de cc by-sa 2.0-licentie waaronder het wordt gedistribueerd.
Loading...