Vraag:
Welke cardio-oefeningen kunnen worden uitgevoerd zonder een sportschool of fitnessapparatuur?
Chris W. Rea
2011-03-02 19:39:26 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Voor een gezond hart heb ik mezelf er een gewoonte van gemaakt om na het werk langs de sportschool te gaan en de fitnessapparatuur (loopband, trapmachine, enz.) te gebruiken of de hometrainer te gebruiken die ik thuis heb.

Maar ik zal in de toekomst een vakantie hebben, waar ik een paar weken in een vreemde stad zal zijn. Ik heb geen toegang tot een sportschool of fitnessapparatuur. Ik kan wel een paar hardloopschoenen meenemen, maar ik denk niet dat ik in een vreemde stad zou willen rennen, en ik ben niet echt een hardloper.

Dus, afgezien van hardlopen, wat kan ik andere soorten cardio-oefeningen doen terwijl ik op vakantie ben, bijvoorbeeld vanuit het comfort van een hotelkamer? Ik weet dat sit-ups gemakkelijk zijn, maar kunnen die als een cardio-oefening worden beschouwd?

Een simpele jumping komt in me op ... Je zou verbaasd zijn hoe snel je hart sneller gaat kloppen. Enige nadeel is dat je onderburen misschien niet van het extra geluid houden.
Leen gewoon uw vrouwen Bootcamp / Cardio-dvd uit ;-)
Ik weet dat je zei: geen uitrusting, maar het inpakken van een springtouw mag niet te veel ruimte in je bagage in beslag nemen en is redelijk goed cardio.
Zes antwoorden:
#1
+11
Sparafusile
2011-03-02 19:45:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Omdat je benen de grootste spiergroepen in je lichaam zijn en het grootste potentieel hebben om calorieën te verbranden, moet je een oefening vinden waarbij ze voornamelijk betrokken zijn. Lopende lunges zouden een goede zijn, vereisen niet veel ruimte. Hoewel, als je van plan bent veel te wandelen, ik dit zou vermijden, omdat je behoorlijk pijn kunt krijgen van DOMS.

Als ik in jouw situatie zat, zou ik een pilates-dvd meenemen en doen het. Het is verbazingwekkend hoeveel je werkt, zelfs tijdens een simpele pilates-training.

#2
+11
Yevgeniy Brikman
2011-03-10 01:49:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Er zijn talloze mogelijkheden die geen / minimale uitrusting gebruiken:

  • Joggen, sprinten, intervallen, enz.
  • Traplopen
  • Springtouw
  • Burpees (deze zal je verrassen: probeer zo snel mogelijk door 50 te komen)
  • Tuck-sprongen
  • Squat-sprongen
  • Schaduwboksen
  • Krachtyoga
  • Het beste van alles: elke getimede circuit- / intervaltraining. bekijk de pdf Crossfit lichaamsgewichttrainingen voor een geweldige lijst.
#3
+6
asmaier
2011-08-27 17:38:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ik kan een oefening aanbevelen die niet veel ruimte nodig heeft en al je spieren traint:

De boer zal in korte tijd de meeste calorieën verbranden, aangezien je het centrum van je lichaamsmassa van de grond naar de maximale hoogte moet verplaatsen die je kunt bereiken door te springen. Probeer 10 achter elkaar te doen en je zult merken dat dit een zware oefening is. Probeer 100 te doen en je zult ook voelen dat dit een geweldige cardio-oefening is, waardoor je in een mum van tijd gaat zweten. Als dat nog niet genoeg voor je is, doe dan burpees met een gewichtsvest. Ik heb thuis nog nooit een oefening gemaakt die zo uitdagender was.

#4
+4
TheLearner
2011-03-09 23:07:11 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ik stel voor dat je wat onderzoek doet (Google) voordat je op reis gaat. Het zal je verbazen hoeveel steden sportscholen hebben. Ik heb sportscholen gevonden in steden als Bangkok, Kaapstad, Amsterdam noem maar op! Neem ook contact op met je hotel om te zien of het een fitnessruimte heeft.

Onthoud dat als je naar het hotel gaat de kans groot is dat het een fitnessruimte of in ieder geval een zwembad heeft. Zwemmen is een geweldige cadio. training en heeft geen invloed op uw gewrichten.

Of koop een springtouw - dit kunt u doen in uw hotelkamer.

Als het hotel geen zwembad heeft, kunt u kan ook zwemmen in de zee. Als je ergens heen gaat, zoals Griekenland, zijn er nauwelijks golven, dus het is geweldig om te zwemmen!

#5
  0
Stéphanie Boivin
2013-01-04 09:09:01 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Probeer Bikram yoga :) Het is zoveel cardio dat je voor hetzelfde bedrag knieën zou hebben gebroken van de draadmolen!

Welkom op de site! Kun je alsjeblieft meer uitleggen waarom Bikram yoga een geschikte cardioroutine zou zijn? Werk uw antwoord bij en werk meer uit over de fundamentele punten van wat u suggereert. Bekijk ook eens onze [faq] en blader door de site om een ​​beter idee te krijgen van wat deze plek is en hoe het werkt.
#6
  0
Prashant Brall
2015-12-22 07:36:10 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ga naar mijn mening voor HIIT, het is de ultieme training, ga ook voor een sprint waarbij je 100-200 meter sprint met volledige intensiteit, dan langzamer lopen en 15 seconden loopt en dan 30 keer herhaal: P



Deze Q&A is automatisch vertaald vanuit de Engelse taal.De originele inhoud is beschikbaar op stackexchange, waarvoor we bedanken voor de cc by-sa 2.0-licentie waaronder het wordt gedistribueerd.
Loading...